Yippie!



JAG HAR FÅTT EN STUDENTLÄGENHET!!!!!!!!
Jag är lite glad. ingen bitterhet idag alltså. eller jo, lite bitterhet. jag har börjat kolla upp det där med bostadsbidrag, eftersom jag kommer få en hyra på nästan fyra tusen, och det är så himla krångligt alltihop. men det löser sig!
 Idag är en bra och härlig dag. Det är sista dagen i skolan! Rent formellt så har vi nog redan slutat, men vi ska dit ikväll och göra vårt spex och ha julfest. Det kommer bli så KUUUUL!

 Här är en bild som jag tog igår när vi hade vår musikalredovisning. Det är hela stora tjocka klassen. Syns lite dåligt kanske, men det syns att vi är glada i alla fall!

klassen

Den här söta lilla hunden såg jag igår när vi gick en sväng i Haga. En tant lämnade den utanför ett café och när hon gick in passade jag på att ta en bild. Hoppas att det inte är olagligt att göra så... Hoppas hon inte läser det här..:! haha

pepparkakshund





Ja, och här är en bild av mig. tekniskt kunnig som jag är så har jag hittat en funktion på min kamera som gör att bilden blir blå. Jag är väldigt stolt och nöjd!
 I bakgrunden ser vi Kalle, och en liten liten del av Maya.



elin

Nej, frukost. Jag börjar bli lite svimfärdig...

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är så vacker Elin. Längar efter dig!
Pepparkaka.

2006-12-15 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0