Svettig

 Egentligen så borde jag nog sova nu. Hela dagen har jag gått runt som en levande död och stirrat ut i tomma intet. Känns mindre bra. Anledningen till att jag fortfarande är vaken är det faktum att jag inte har duschat än. SUCK. Jag är trött på att svettas Varje dag!!! Shit vad det ska bli skönt med jullov. Det behövs verkligen. Vi håller på med ett julspex, som vi repar varje dag efter skolan. Så man kommer aldrig hem före åtta. Jag håller på och går i bitar. Fast i helgen ska jag vara helt ledig och inte göra någonting alls. Jo, simma med Josefin och Samira. That's it.

 Förra helgen var Helena här och vi var bland annat till liseberg en sväng. Det var kul. Inte lika kul son rumpskaket kvällen innan, men helt okey ändå. Trots några regndroppar. Hur som haver, där köpte jag en klubba som jag nu gör mitt bästa för att få ut maximal njutning från. Det är bara ett litet problem. Nån smarting borta i Gränna har kommit på att det vore väldigt käckt och juligt om man satte på ett bokmärke föreställandes en tomte mitt på klubban. Så hälften av min fina klubba är alltså täckt av ett stort vidrigt bokmärke som är helt omöjligt att få bort. Jag har insett att det enda sättet är att slicka på det tills det lossnar. Yippie. Jag är lite småbitter...
 
 Nu ska jag duscha. Nu ska Jag duscha. Nu ska j... ja, ja, det kommer inte hända elin.

Oooo, jag har ju GLÖGG!!!! Det hade jag glömt. och så har jag glass! Det absolut bästa med min skola är att man kan äta precis vad som helst med gott samvete. Lovely. På söndag är det advent. Och snart är det jul. Julmat....

Nej. Duschning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0