Blått och kallt


  Det är ett intressant väder i år. Tidigare har det varit mulet, regnigt och varmt. Nu är det soligt och kallt. Ja...
 Jag är fortfarande väldigt trött. Jag är fortfarande förkyld och har så varit i ungefär två månader. Någonting är fortfarande fel. Men jag känner verkligen att jag är på väg åt rätt håll. Mest kanske för att jag inte är på väg åt något håll alls. För en gångs skulle så har jag faktiskt tid att lyssna på mig själv och vad jag vill. Just nu vill jag inte göra så mycket annat än att ta det lugnt.

 I lördags var jag faktiskt på fest. En bit utanför stan i Mickes föräldrars hus. Det var hans syster som höll i trådarna. Och det var jätteroligt. Vi grillade, åt glass, och spelade massor av Sing Star.

image160

Här är MIcke, näsrmast kameran, och Niklas i full färd med att spöa skiten ur varandra.

Det här inlägget var bättre förut, men det försvann och jag kom inte ihåg vad jag skrev och nu blev det mest bara blöörk. Men ni får hålla till godo.

Ikväll är det gabick och det ska bli så sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0