Dripp dropp


 Raindrops keep falling on my head...
Jag skulle shoppa idag. Hade planerat det i flera dagar. Men jag suger på att shoppa, så det slutade med att jag inte köpte något alls... Typiskt. Jag behöver ju en huvtröja och skor. Men det är svårt för det finns så himla mycket att välja på. Och  jag vet att jag snart kommer att vara urfattig igen och jag vill inte skynda på det mer än nödvändigt.
 Men när jag kom hem så köpte jag i alla fall en bok på internet. Det känns bra.

Snart börjar skolan och jag är fortfarande död.
 Men på fredag ska jag till doktorn. Och till sjukgymnasten och reda ut varför min nacke fortfarande gör ont efter att idioten slog mig på jobbet.

Oj, nu blir det viss lite sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0