Himlen är oskyldigt blå

 Vissa dagar mer än andra önskar jag att jag kunde flyga. Sväva bort över trädtoppar och hus och se alla människor bli mindre och mindre under mig. Fri att ta mig vart jag vill. Idag är en sån dag. Men jag kan inte flyga. Så jag stannar här nere på marken, tittar längtansfullt upp mot den blå himlen och avundas fåglarna som flyger där uppe. Det är inte det att jag inte trivs där jag är. Jag har det bra, är lycklig. Men ni vet... Flyga...

image148

Men jag vill inte flyga ballong. Jag vill ha vingar...


Kommentarer
Postat av: Cia

Man kan ha drömmar... " in my dreams I can fly"
vad vore egentligen livet utan drömmar ?????

2007-08-06 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0