Ont


 Jag är så trött att jag: går in i saker (som till exempel parkerade bilar), öppnar dörrar och får de i huvudet, ramlar, missar trappsteg, glömmer folks namn, inte kan hålla igång en diskussion längre än ca tre minuter, stänger bildörrar på fingrarna. Bildörrsincidenten har blivit förevigad och det finns en bild längre ner. Känsliga läsare varnas. Det är inte så farligt, men det ser inte mysigt ut direkt. Och det gjorde ont som... ja... sätt in ett passande ord själv, jag är inte på humör för att använda svordomar


Men om man bortser från tröttheten så mår jag bättre än någonsin. Två stora saker hände för ett par dagar sen.


Ett: Jag tog blodprov i armen. Det låter inte som någon bedrift, jag vet. Men saken är som sådan att jag har extrem nålfobi och har inte varit i närheten av nålar sen i jag var tolv. Detta har resulterat i att jag inte kan åka utomlands om det krävs vaccination, och jag har inte kunnat ta hål i öronen. Och jag har gått runt och varit allmänt orolig för att råka ut för någonting som har krävt att jag ska ta sprutor. Men det senaste året har jag arbetat med detta väldigt målmedvetet. OCh nu gick det alltså! Jag har inte ord för att beskriva hur det känns.

Två: Jag och Micke är tillsammans!!! Han är min Pojkvän, och jag är hans Flickvän och det är helt jävla sjukt. Och bra och underbart.  Och... ni vet...
 (Jag vet att detta kan låta lite förvirrande eftersom jag har ett ex vid namn Micke, men det är alltså inte samma person.)





Här är bilden på fingret. Det såg värre ut igår när det sprutade blod ifrån det.

image155


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh fy fan, jävla äckel!

2007-08-19 @ 12:16:09
URL: http://www.carolinelook.blogspot.com/
Postat av: Helena

Men, alltsa, halla, vanta nu har.... Vem ar han?

2007-08-20 @ 14:58:19
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0