Pank


 Jag känner mig lite borttappad. Glömd. 
 Vad ska jag göra? Jag måste ha pengar. Jag måste ha någonting att göra på dagarna. Men jag är ju så himla trött. sover runt elva timmar per natt och ändå är jag trött trött trött. Trött.
 Det är klart att det kommer att ordna sig, det gör det alltid. Det är bara det att jag är för trött för att riktigt ta tag i saker.
 Men vad sjutton. Det behöver inte bli så himla bra allting. Det här är mitt pausår.
 Men lite pengar hade inte setat helt fel. Jag är verkligen på riktigt helt jävla pank. Jag har inte råd med NÅGONTING. Sorry Carro, jag har inte ens råd att åka till Trollhättan... Faan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill du ha gratis varuprover? Besök min blogg för mer info...
Ha en trevlig helg

2007-08-31 @ 16:10:25
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0