Sveriges framstjärt


 Jag gjorde det, för första gången i mitt liv så har jag kört bil i Sveriges framstjärt. Jag sov hos Micke inatt, vi ska på fest om ett par timmar och jag fick lov att åka hem och byta om lite. Jag kände att jag inte var på spårvagnshumör och fick efter förvånasvärt lite övertalning låna Bilen. Big mistake. BIG. Den är hel, jag måste börja med att säga det. Det enda jag funderar över är ifall jag har haft sönder bromsen, för den känns väldigt konstig. Fast hela bilen är lite konstig. En Polo. Jag är så trött så jag orkar knappt skriva vad som har hänt. Jaja, lite småincidenter, och det hela slutar med att jag kommer hem, inser att det är Kvibergs helvetes marknad. SÅ Mycket Folk. ARHHHHH. JAg orkar inte. Jag stannar här tills marknaden är slut.

 Jag har inte sovit ordentligt inatt. Mickes inneboende och hans kompisar hade filmkväll till klockan tre. Jag var alltså vaken till klockan tre. Hade glömt mina öronproppar. Micke sov brevid som en liten gris. Nu är jag trött och arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0