Vart tar tiden vägen?


 Jag kan egentligen inte påstå att tiden har gått fort idag. Det är nästan som om jag inte känner av tiden längre. Fast jag har aldrig haft någon vidare tidsuppfattning. Men den har gått i alla fall och jag har setat i min soffa.
 Målade lite. Jobbade hårt för att släppa alla tankar "papperna kostade tio kronor styck det måste bli bra" "Det går inte att göra om det Måste bli bra" "DET MÅSTE BLI BRA".
 Började inte förrän de tankarna var borta.





image156

Det är ganska skönt att försvinna in i det man gör.
 Fast jag kan inte koncentrera mig så länge. Men det gör inget. Man måste inte lägga ner så mycket tid på allt. Och det gör inget att det inte är perfekt och jag vet att jag kunde ha gjort det bättre men det spelar Ingen Jävla Roll. Det var kul och det är huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: I.C.I.A

coolt!!!

2007-08-22 @ 19:22:21
URL: http://ICIA.BLOGG.SE
Postat av: Helena

Grymma bilder Elin. Alskar ogat!

2007-08-24 @ 05:51:52
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0