Julångest

 
 Två dagar till julafton.
Jag har alltid haft svårt för tillfällen då man ska vara glad och ha roligt. Jul, nyår, sista april, midsommar, typiska tillfällen då jag drappas av rolighetsångest och mest bara vill försvinna.
 Men jag hade tänkt att släppa ångesten i år och bara njuta. Det går sådär...


image221

Pepparkaksbakning är kul.

Shit vad jag låter pessimistisk. Det är jag inte, jag ska bara få mens snart. Haha. Igår åt jag och Micke köpemat och sen åkte vi till hans föräldrar och tittade på snyftfilm och sov i deras soffa och imorse löste vi melodikrysset och åt julgröt och det var mysigt.

Kommentarer
Postat av: mamma witchen

Super duper nytt år med bättre hälsa och kärlek!!!

GOTT NYTT 2008 min "reserva dotra"

Kram å puss
å Hälsa kärleken å ge honom en nyårskram!
Sophie

2007-12-31 @ 15:08:42
URL: http://witchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0