Nostalgi


 image216

Det var så läääängesen. Grease. Jag satt och tittade på lite bilder och blev väldigt nostalgisk.
Det var så skönt när man gjorde det bara för att man älskade det så mycket. Blir det någonsin så igen eller har man passerat någon sorts gräns? Det får framtiden utvisa.

 Annars så håller jag på med diverse julklappspysslande. Och så försöker jag läsa en bok om effekterna av långvarig stress. Det såg sådär bra och det är så ironiskt att det är effekterna av min stress som gör att jag inte kan förstå effekterna av stress. Om ni förstår vad jag menar... Haha. Det är lite roligt om man tänker på det. Och lite tragiskt, fast det gör det nästan ännu roligare.
 Om ett par timmar ska jag gå på ett friskis och svettispass tänkte jag. Sist höll jag på att svimma, hoppas det går bättre den här gången. Men det gör det nog!

 I söndags var det adventsfika hos Svegelius(mickes familj med andra ord).  Det var helt sjukt. Heeelt sjukt. Jag hade inge batteri i kameran. Väldigt dumt av mig. Pepparkaksbröd med mögelost var nog det godaste jag ätit i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Weeman

Jag hittade nyss mitt friskis&svettis kort! YAY!

Så nu ska jag gå och duscha... och sen beställa biljet... jaaaahhh....

=D

Kram från Kåtragnar


>_______

2007-12-05 @ 19:29:13
URL: http://jagarviktig.blogg.se/
Postat av: Helena

Nostalgi var ordet! AHHH!

2007-12-06 @ 06:12:04
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0