Upp och ner

Och hit och dit.
Ja, idag har det modellats igen. Alltid kul att bli lite stylad. Hade varit roligare om man hade varit med i hjärnan också. Men man kan väl inte få allt.
 Vi var i Gällstad och visade kläder från lite olika affärer. Två visningar.


image215

Så här het var jag.

Det är när jag gör sånt här som jag fattar att jag inte funkar som man ska. Men jag vet inte. Jag är kanske frisk, vad vet jag. Det tråkiga är ju att normen i samhället är att man ska må dåligt. Så i jämförelse med de flesta jag känner så är jag inte så illa däran. Men det är ju sjukt att det ska vara så. Sverige är ett sjukt land.

 Snart kommer min Micke och ger mig en stor puss och det har jag längtat efter hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Elin, du ar sa heeeet! Och grymmast i varlden pa att ga i hogklackat:)

2007-12-03 @ 23:53:26
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0