126160-52


Jag kämpar vidare med min målning. Går inte så superbra... haha.
Särskilt inte när jag hade målat klart och skulle tvätta mina nya penslar och inte fick upp penseltvättsflaskan. Den var trasig. Felgängad eller nåt... Eller ja... Barnsäker... skit.
Så det fick bli tvål och vatten. Så vuxen var jag.








126160-52


den är fortfarande inte klar.


Jag gjorde pannkakor idag. men det blev bara pannkaka av alltihopa! Haha Thomas!!!
Anyway, jag skulle göra en halv sats men hade i mjöl för en hel sats. Det blev en väldigt tjock smet. Och så hade jag ingen mer mjölk så jag fick gå och köpa det. Sen fick jag stå och steka typ en miljon pannkakor. Jag som skulle göra det för att det var snabbt och enkelt! tji fick jag.

Imorn, då sjuttsiken ska jag vara frisk! Typ i alla fall. det gäller att tänka positivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0