Body balance!


TACK HELENA! För världshistoriens roligaste spel, Body balance! Jag blev lite småspöad av thommy boy i tisdags men det tog jag igen ikväll. Idag kom jag faktiskt ihåg att jag har en kamera, så här kommer kvällens guldkorn!



126160-31

Johan är ett glatt gossebarn. Till och med när han är upp och ner.


126160-29

Är man tävlingsmänniska så är man, då åker kjolen av. Men jag hade ett par hotpants för att döjla mitt hotta ass.

126160-28

Det är verkligen skönt när nån lägger sig över en så att man får ta både sin egen och sin motspelares vikt. Tack Johan!

126160-27

Sara Scott, en spänstig brutta som inte går av för hackor.


126160-25

Josefin var faktiskt kvällens starkast lysande stjärna. Vilken insats!

Oj oj... Jag har fler builder, men nu är jag TRÖTT. De andra har gått. De flesta hemåt för att sova, men några tappra själar skulle faktiskt gå ut. All heder till er. Själv är jag i det närmaste död. Nu ska jag sova och ladda inför morgondagens Stockholmsfärd.
Ha de gött...


Kommentarer
Postat av: thomas

lite småspöad är inte ens i närheten av sanningen min kära. du åkte på fetdäng av en småfet skådis! hahahahaha

2007-02-10 @ 01:41:44
URL: http://thomaseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0