FEST


Igår var det inflyttningsfest hos den fagra, och lite smått galna, Angelina. Kvällen till ära hade värdinnan bakat kladdkaksmuffins som hon dekorerade väldigt fantasifullt. Det såg lite ut som om någon hade spottat slem på dem, men de var Väldigt goda kan jag intyga.



Angelinas muffins

Nere i högra hörnet av bilden kan vi skymta delar av Angelinas dekorations-set. Något som väckte stort avund hos gästerna, Mig i alla fall...
 Det är så dumt, för jag tar alltid bara bilder i början, när det är lite tråkigt. Sen när festen väl kommer igång så glömmer jag totalt bort att jag hade tänkt föreviga den. Attans.

 Jag hade en nykter kväll igår. Jag föredrar den sortens kvällar. Roligare, billigare och framförallt inte lika ångetsframkallande morgonen därpå. Men hade det inte varit för den tjugo meter långa, trefiliga kön till systemet så kan det mycket väl hända att det hade slunkit ner en cider eller två.
 Att folk, inklusive jag själv, aldrig lär sig. Handla inte alkohol på lördagseftermddagar!

Kvällen blev i alla fall väldigt lyckad igår tycker jag, Vi gick till nefriti, öö, nerfiti... hm... jag kommer inte Riktigt ihåg vad stället hette. Men det var en najs pläjs i alla fall. Jag gillar ställen där det känns som om man får se ut som man vill. Och inte som alla andra vill. Me like.


Över till någonting helt annat...

balett

 Här är vår nya danssal. In all it's pride. Vi har balett och jag sitter utanför och tycker synd om mig själv eftersom mina muskler har gett upp efter min långa, svåra sjukdomsperiod.
 Ungefär en haltimme efter kortet tog blev jag utskälld av min balettlärare. Det blev jag dagen innan också, för att jag började knyta skon när jag egentligen skulle göra piruetter. Jag är inte så bra på det där med uppförande i klassrum. Hoppas de inte inför ordningsbetyg på min skola... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0