Host host host här får du en punkt punkt punkt

Haha.
 Jag är sjuk igen. Jag har aldrig varit så här mycket sjuk någonsin i hela mitt liv. Festligt.
 Nu så hostar jag. Men det är faktiskt en av de bättre sjukdomarna tycker jag. Om man jämför med att kräkas.
 Jag tittade precis ner en sväng och märkte då att jag är brun mellan bröstan. Först blev jag lite rädd och trodde att jag hade fått cancer, men så kom jag på att jag åt chokladglass för ett tag sen. Jag har inget bord, alltså hamnar ca tio procent av allt jag försöker äta på min kropp. När jag tar av mig bh:n på kvällarna så ramlar det ut allt möjligt kul...! 
  Nu överdrev jag lite. Jag gör det ibland. Eller ganska så ofta om man ska vara petnoga. Men jag hade faktiskt glass mellan brösten, det var inget överdriv. Men jag har tagit bort det nu. Ätit upp det till och med. Det var nougat i... Mmmmm.

 Snälla tyck inte att jag är äcklig. 

 Ooo, jag ska på AUDITION. Till att vara gast på Liseberg. Vore inte det oerhört lajbans. Och vad kul att kunna skriva i sitt CV att man har jobbat som spöke... Men men, vi får se hur det går.

 Oj, nu börjar det en film som jag nog ska se lite. Och kanske äta resten av glassen. Jag har ju min glassrestuppätare i Australien så jag får ta tag i det själv. Så den inte blir gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0