ja.

JAG HAR TRÅÅÅKIIIGT!!!!!!
 Jag är för sjuk för att göra någonting överhuvudtaget. Jag har målat. Men det blev inte så bra. Egentligen så kanske jag borde sova. Men jag är liksom inte trött, bara sjuk.
 Vi ska snart ha uppsjungning i skolan snart. Som folk beter sig så skulle man kunna tro att vi ska uppträda för kungen eller nåt. Herreguuuuuuuud. Prestation, jag blir så trött.
 Jag vet inte vad jag ska sjunga. Jag kan inte bestämma när jag är sjuk. Jag kan inte tänka.
 Jag är sjuk hela tiden. Håller på och utreder vad det kan bero på.
 Hmmm....

 126160-51

det här är vad jag har åstakommit idag. Den är inte klar. Jag tror inte att den kommer bli det heller. Inte idag i alla fall. Jag kan bara koncentrera mig nån timme, sen går det inte längre. Men det är ändå ganska så skönt att göra lite sånt här också. Det blir inte av så ofta faktiskt...

Jag kommer inte att vara frisk imorn. Okey, jag är liite trött på det här nu. skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0