Låt oss dansa!

Igår vankades det let's dance. Som den extremt dansintresserade klass vi är så bänkade vi oss självklart framför TVn för att roas och förfasas. Det rådda skilda meningar om huruvida let's dance är ett dansprogram eller ett underhållningsprogram. Personligen ser jag det mest som underhållning men Johan höll inte med och det kom många bittra kommentarer när deltagarna framförde något som inte ens med all vilja i världen kan kallas för dans.
 Här nedanför ser vi en bild på Li, Sara och Jesper. De tre lyckliga som lyckades roffa åt sig soffan. Resten av oss trängdes på golvet. Utom Marie som insåg hur bekväm min säng är.

126160-10

Idag är det invigning på skolan. Det ska bli en väldigt spännande upplevelse. Personligen så behöver jag inte medverka i den meningen att jag måste göra någonting som en blivande artist förväntas göra. Jag ska nog mest vara i vägen tror jag. Möjligtvis att jag får vara med och städa efteråt. Passar mig utmärkt. Jag är lite sliten så här efter första veckan. Och då har vi inte ens haft någon modern dans alls. Jag bävar inför nästa vecka. Fast det ska bli kul.

 Okey, jag måste bara skryta lite innan jag slutar, Jag har dammsugit idag! Detta innebär att jag har dammsugit två gånger inom loppet av två veckor. Börjar jag bli vuxen eller vaddå!?
 MoahahaHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0