bit av kaka

Nej, nu har jag bestämt mig. Jag ringde till Sara och sa att det inte blir någonting av med flyttning för min del. Jag stannar där jag är. Det kanske skulle bli bättre och billigare. Men kanske inte, och jag har ju bestäm mig för att sluta jaga. Så Kviberg för duga ett tag till.
 Det känns ändå bra att ha funderat på att flytta för när jag klev innanför dörren för en stund sen så kände jag helt plötsligt hur otroligt mycket jag tycker om min lägenhet. Den är så fin och vi passar ganska så bra ihop tycker jag. Så det känns bra.

 Det är väldigt mycket som känns bra faktiskt. Det var längesedan så här mycket kändes bra på en och samma gång. Perception är allt. Jag har säkert skrivit det förut men det tål att upprepas. 

 Det är kul när man har blåmärken som man inte har någon aning om när man fick, och så helt plötsligt mitt i en skrämning så stöter man i tex en liksäck och inser att man har gjort exakt likadant förut för det gör så Sjukt ont. Ja... kul...
 Nu ska jag ta min sargade kropp och lägga den i min fyrtio år gamla säng som man känner fjädrarna i och försöka sova lite eftersom jag ska jobba 9,5 timmar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Cia

Upplysningsvis är sängen ENDAST 30 år gammal.....

2007-07-26 @ 09:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0