Dramatik på jobbet

Dagens drama:
"Gud vilken ful gubbe"
Tack

Knytnäve som slår min haka.
Tack.

Jag är lite mörbultad. Öm. Relativt glad dock. På något konstigt sätt så är det lite intressant att bli slagen. Det är ingenting jag vill uppleva igen, men ja... Det var mycket drama på jobbet idag. En till tjej blev slagen och en blev hotad. Det var rena rama gråtkalaset ett tag. Och det var på eftermiddagen, så det var inte några fyllon. Människor...

Okey, jag har ett stort beslut att fatta. Flera egentligen. Flytten, först och främst... Kollektiv? jag vet inte riktigt. Men jag är lite trött på att vara ensam. förändring vore kul.Vi får se...

Linda kommer hem. Jag är så glad.

Nej, om man skulle ta och sova. Jag har några dagar kvar till ledighet, så lite energi skulle inte sitta helt fel.
Anyway, det här är fortfarande den bästa sommaren, och jag har fortfarande roligaste jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0