hjärnkaos.

 Idag är det söndag. Jag måste fundera i ca en minut innan jag kan komma på vilken dag det är. Min tidsuppfattning är näst intill obefintlig. Hela min hjärna är bara kaos. Och potatismos.
 Idag har jag träffat Angelina och Hanna och pratat om allt viktigt man måste prata om ibland. Och så har jag och Johan tittat på Vänner och ätit mat. Sen har jag cyklat och pratat med mamma på telefonen. Mycket aktiviteter på en vanlig sketen söndag. Vad jag däremot inte har gjort är en matlåda tills imorn. Attans. Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att jag vore ekonomiskt oberoende och kunde köpa mat på jobbet. Men det blir till att ställa sig vid spisen när jag vaknar imorn. 

 Jag funderar hela dagarna på vad jag ska göra i höst. Just nu känns det väldigt mycket som att jag inte kommer fortsätta på Performing Arts school i alla fall. Men jag vet inte. Alls. Kanske jag flyttar till Leksand och gör väldigt lite väldigt länge tills jag har backat några meter från den här väggen som jag nu är på väg mot med huvudet före. Kanske bor jag i Göteborg och gör sånt jag känner för att göra, när jag känner för att göra det. Kanske åker jag till Kina.

Igår var det en kille som armbågade mig i huvudet på jobbet.

 Jag kan inte göra allt det här när jag inte har någon koll. Jag behöver en paus. Jag måste hinna ikapp. Måste måste måste MÅSTE. Håll käften! Jag bli galen. Jag har mens och bara gråter åt allting och det är jobbigt för allt smink försvinner och det är ingen som blir rädd för mig när jag har ränder på kinderna. Jag mår inte dåligt jag är bara SÅ JÄVLA TRÖTT.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det ar i sana stunder du maste ta fram din starka Elin som jag beundrar och har lart mig sa mycket av. Och aven om det kanske inte kanns som att hon finns dar sa lovar jag att hon gor det, jag ser henne hela tiden. Saknar dig van!

2007-07-02 @ 03:57:24
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0