Nattuggla

 Om det är någonting som jag verkligen inte är så är det en kvällsmänniska. Det är knappt så att jag är en eftermiddagsmänniska. Jag fungerar som allra bäst mellan åtta på morgonen fram tills runt klockan två. Så att jobba kväll varje dag, det är ingen hit direkt. Jag blir helt slut i hjärnan. Och även fast jag sover runt nio, tio timmar per natt så är jag aldrig pigg.
 Fast det kanske bara är att jag inte riktigt har vant mig än bara...

 Idag hade vi karaktärsbyte på jobbet. Så istället för at vara en arg dam vid namn Ingrid Forsell så var jag Dolly Kissinger, en oerhört manhaftig tvagerska. Jag fick ha mustach, buskiga ögonbryn, gummihandskar och näsblod rinnandes ner över munnen. I was hot. Hihi. Jag sa till en kille att jag skulle göra prinskorv av honom...
Leka leka hela dagen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0