Alltid redo!

image120

 På läger... Det var helt underbart. Jag vill flytta ut i skogen och aldrig mer se en stad i hela mitt liv. Jag blir så lugn lycklig och avslappnad av att vara ute i naturen. Och lite myggbiten...

 Det var alltså ett scoutläger jag lyckades hamna på. de hade varit där sedan i fredags och jag kom på söndagseftermiddagen och kom hem för nån timme sedan. Då luktade jag inte rosor direkt.

image121

 Det var ett väldigt planerat och genomtänkt läger, och det var mycket som skulle fixas. Bland annat så fick jag hjälpa till att snickra ihop dörrarna till himmelriket. En väldigt ärofylld uppgift.

Här ser vi det underbara resultatet. det var ännu snyggare när dörrarna var stängda, för då såg man ännu bättre hur snea och vinda de var.
 När skruvade fast den första dörren så gick det ganska så smidigt och fort, men sen dog batteriet i skruvdragaren och det blev till att skruva för hand. Då gick det lite långsammare... Men det gick!

image122

 Och idag så ägnade vi ett par timmar åt att ta ner alltihopa. Äntä fint?


image123

Kan man inte få ha det så här jämt?

Kommentarer
Postat av: Änjilina

ÄlinPälin min favoritblogg-tjääj! What in God's (haha....) name are you doing at the kristna läger? Ett infall sådär på en höft eller...? Du borde komma tillbaks till Gbg snart. Jag behöver din hjälp... med det där som vi e så bra på att hjälpa varandra med. M.a.o, det är lite torrt öknen...! Kom å hjälp mig med lurchandet!

2007-06-20 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0