Göteborg

 Nu är jag hemma. Äntligen ensam igen. Det har varit gött att vara i Dalarna lite, men just nu så känner jag att hemma faktiskt är bäst. Här kommer lite fler bilder från min semester.

image124

Först var det alltså Stockholm ett tag. Lovely...

image125

Farao, i ett farvaringskåp på centralstationen.

image128

Cia, min mycket ömma moder.


det går inte så bra med bilduppläggningen. ÖÖörk, orkar inte just nu... jag har jobbat och är helt sjukt trött. en liten killa sa till mig idag "väx upp och skaffa ett liv" när jag skrämde honom. hahaha. tja, jag ska fundera på det.
Nu ska jag sova om det går. Det är någon IDIOT som håller på och över blockflöjt, med öppet fönster. Och perrsonen i fråga är vad jag kan avgöra totalt omusikalisk. Det borde vara straffbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0