Hög


 De senaste tio timmarna har jag spenderat i mörka lokaler, omgiven av människor som skriker i panik. Jag har blivit kallad "kissråtta" och fått en armbåge i bröstkorgen. Det har varit underbart. Jag har alltså jobbat mitt första riktiga pass på Gasten på Liseberg. Jag vet att det är svårt att tro, men det slår faktiskt hemtjänsten i Hosjö med hästlängder. Oj oj vad jag har skrämts. Och slagit mig. Som sagt var så är det alltså väldigt mörkt där inne, och som den nybörjare jag är så har jag inte riktigt lärt mig alla gångar, krypin och trix än, vilket innebär att jag har haft en tendens att gå in i saker. Men men, allt för konsten. Ja, jag ser på det här som konst.

 Jag ska jobba en stund imorgon också. Hehe. Så nu blir det nog sängen tror jag, efter en liten kvällsmacka...!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ah, vad underbart roligt! Jag onskar sa jag ocksa kunde fatt vara dar och skrammas, eller atminstonde bli skramd av dig. Bu!

2007-06-04 @ 15:56:11
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0