Liseberg!

Jag och Empa har idag haft en underbar dag på Liseberg. Balder slår det mesta... Bergochdalbanor är en av människans klart bästa påfund.

image113

sånt här är jag däremot inte så förtjust i. Den fick hon åka ensam lilla emelie.

image114

änt vi tjusiga?

vi gick Gasten också. Jag var hundra procent säker på att jag inte skulle bli rädd. Helt övertygad om att jag numera är omöjlig att skrämma. Tji fick jag, jag gick längst bak och var nog till och med räddare än tio-åringen som gick med oss. Bra jobbat kära kollegor.

 Imorse körde jag lite styrka och nu på kvällen så har jag varit och dansat. Det är lika bra att hålla igång så man inte slöar igen helt.
 När jag kom hem och gick från spårvagnen så var det en kille i ett fönster som ropade att jag hade ett snyggt ass. Haha. Och det har jag ju...

Jag berättade för Nadia när vi åkte hem att jag har vänt på dygnet sen vi slutar skolan och att jag numera går och lägger mig vid tolv. Då skrattade hon åt mig. Jag vet, jag är en tant.

 Det här blev ett härligt segmenterat inlägg. Det är bara att hålla till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0