Lugn och ro

 Caroline är här. Det är så mysigt och skönt. Lugnt. Vi var på Liseberg idag, såklart... Åkte Balder och Kanonen ett par gånger, skrattade så att jag fick ont i magen. Hon är en sjuhelvetes rolig människa att åka karuseller med fröken Look. Sen mådde vi snorilla, drack lite kaffe och hoppades att det skulle gå över. Gav upp och åkte hem. Allt som allt en ganska så lyckad dag. Hälsade på mina gastkompisar och sydde ihop min klänning som jag lyckades riva sönder i tisdags. Gav en klubba till min hemliga kärlek. Hehe...
 Sen hyrde vi en film och åkte hem. Hade tänkt oss en feel good-film. Nåt glatt och uppmundtrande. Det blev Underbara Älskade men Michael Nyqvist (Mikael Nykvist duger liksom inte? jävla kändisfasoner...). Anyhow, feel good my ass ! Det var något av det mest deprimerande jag sett på länge. Måste lyssna lite på Grace Kelly...

 Så! Nu är det bättre! Glad musik är verkligen det absolut bästa när man mår dåligt. Det Går inte att vara ledsen när man lyssnar på Mika. 
 Jag är totalt utbränd, glömmer folks namn, får panikångest om jag missar spårvagnen, får ont i hela kroppen om jag försöker slappna av. Men, jag är glad!

 Pappa, jag ska lägga in en bild på dig jag lovar!
 Tydligen så blev det gråt och tandagnisslan hemma på Hosjö Backe när mamman fick vara med på bild och pappan blev lämnad utanför. Han som har blivit femtio och allt. Ska åtgärdas, så fort det funkar för mig att lägga in bilder igen. Får ta nån snygg när ni kommer hit! Det är så snart!! ta med alfapetet så jag får kicka ditt ass.

 Nej, jag kan inte leva utan Linda. Nu har hon varit utomlands i tre veckor och jag håller på att gå åt. Det räcker liksom att Helena är på andra sidan jordklotet. Vem ska jag prata med? Självisk? JAG? Aldrig. KOM HEM! Jag behöver någon som kramar mig och säger att allting ska bli bra. Jag behöver kunna ringa någon när jag är på väg hem från jobbat mitt i natten och jag måste berätta om killarna som skrattade åt mig, pekade och sa "titta vad ful han är". Jag behöver en fyr i min ändlösa natt... 

HAHA.

Nu ska vi nog ta och krypa till kojs. imorn blir det work work work. 

By the way, Agelina, kom hit så vi får sätta igång och göra det vi är bäst på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0