Onsdag


 Det finns en skitsnygg vaktmästare i mitt område. Han är blond och söt och går runt i sina vaktmästarkläder och gör vaktmästarsaker och stör den allmäna ordningen genom att vara så himla het.
 Och så finns det en gubbvaktmästare i mitt område. Han ser lite konstig ut och har en stor mage och säger "kalasbyxor".
 När man är snygg och beredd så kommer den gubbiga och när man är ful, nyvaken eller står och steppar utanför hissen så kommer den snygga. Varför är det alltid så?


 Och varför vill inte Gud att jag ska få bli brun? Det var sol hela morgonen och när jag går ut och lägger mig så tar det tre minuter och så går den i moln. Tack!

Ikväll åker jag till Stockholm och Göteborg får klara sig själv i ett par veckor. Det ska bli så skönt att komma iväg lite, även fast det här är min absoluta favoritstad. Det här kommer att bli den bästa sommaren ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0