Sommarlov


 Nu har ett år gått. Nu har jag gått i skolan i ett helt år och det är bara två kvar. Det kommer ta ett tag innan jag förstår det. Just nu så sitter jag som i ett stort vakum och bara väntar men vet inte på vad eller vem. Jag skulle tro att det är på mig själv. Att jag ska hinna ikapp lite. Ibland gör jag så mycket saker att efteråt så måste jag bara sitta väldigt still så att alla delar av mig hinner förstå vad som har hänt.
 Jag ska till Stockholm en sväng och jag kan inte förstå det heller. Det är helt omöjligt för mig att begripa hur jag ska kunna göra någonting alls som innefattar att jag måste förflytta mig utanför min lägenhet, så att ta sig till en annan stad...? Men det är inte än på några dagar, så jag hinner nog hämta upp mig lite.
 Imorgon ska jag jobba, och jag behöver nog inte sminka mig, jag ser redan ut som en levande död.




image112

no more.


Nej vad sjutton, ryck upp dig nu Elin!
Jag ska ta och städa lite. Skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0