Aj aj

 Jag har ont i precis hela kroppen. Allra mest i högerskinkan. Jag glömde att stretcha den igår, det retade den lite och den gör nu sitt bästa för att ge igen. De här "första veckan efter en sjukdomsperiod" är något som jag inte riktigt tycker om. Man blir i princip förlamad av träningsvärk. Jag kan nätt och jämt gå. Jag har spenderat den senaste halvtimmen åt att smörja in större delen av min kropp med tigerbalsam. Ångorna ligger som en tät dimma i lägenheten och jag känner mig nästan lite yr. Jag skulle öppna ett fönster om det inte vore för att jag är så extremt rädd för att bli sjuk igen. Det får ju vara nån måtta pået, som min farmor skulle sagt.
 Jag hade en vision idag om att jag skulle gå och ta en extraklass på kvällen. Men någongång runt lunchtid så la min kropp av och jag bestämmde mig för att istället åka hem och städa inför Stinas stundande ankomst. Någon som tror att jag har städat?
Jaja, jag har gjort någonting Mycket viktigare. Öhh.. nä... oj vad mycket klockan är, om man skulle gå och lägga sig kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0