Ännu en helg....

image54

Visst är den fin!
Och god var den också....

Saker bara stämmer ibland. Rätt inställning är allt. Och i helgen så har det bara... stämt.
Jag har träffat två jättehärliga människor. En av manligt och en av kvinnligt kön. Man kan bli så glad och uppfylld och väldigt väldigt hoppfull när man träffar människor som man klickar så bra med. Fast jag är inte förvånad faktiskt...

 Och auditionen gick bra. Jag var Väldigt övertygande som spöke. Och även som clown och kanin måste tilläggas. Så nu är det bara att vänta på besked. Kommer jag få bli Lisebergare eller inte!? De säger helt ärligt Lisebergare, det är inget jag hittar på.

 Igår var jag och tittade på Into the woods på Balettakademien. Spännande... Jag känner att PAS passar mig Välidgt bra. Och vem träffade jag på BA? Andreas..!!! Han bor i sthlm och är inte i krokarna så där överdrivet ofta. Sverige är så Litet!

 Igår hade mina grannar fest. Yippie... Jag är en sån Tant. Klockan halv tolv ville jag gå och be dem sänka musiken. Men jag ringde Thommy boy och han övertygade mig om att det var en mindre bra idé. Med väldigt hårda och sårande ord måste tilläggas. Jag lät i varje fall bli att säga till. Och så somnade jag... Haha.

 Jag är inte riktigt på skrivhumör. Så nu skriver jag inget mer.

Kommentarer
Postat av: Helena

Elin, det ar klart att du ar ett overtygande spoke. You give me the creeps all the time!

Puss!

2007-03-05 @ 04:23:20
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0