Nu är den här

Våren, på riktigt. Inte sån där fjuttig låtsasvår som det var i veckan. Nej, riktigt, varm, inbjudande och alldeles alldeles underbar VÅR. Mmmm. Den här gången frås jag inte när jag åt glass i solkskenet. Jag vill föresten ta tillfället i akt och hälsa allas vår vän Top Hat tillbaka! Vilken höjdare. Sol och top hat, mycket bättre än så blir det inte.
 image61

 Okey, jag erkänner, det är inte den bästa bilden som tagits. Men men... Jag har aldrig påstått att jag är bra på att fotografera.
 Men när vi ändå är inne på ämnet så kan jag ta och visa några bilder från igår...

                          

Jadu. det var kul. Angelina är en hejjare på muffins.

 

Kommentarer
Postat av: tosa

men du... jaja vi har HÖRT att det är fint väder där! gud tre djävla inlägg. du är lite tjatig gumman. puss

2007-03-25 @ 21:49:01
URL: http://thomaseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0