fun and games

image100

Så här hysteriskt kul hade vi det på vår skola igår kväll. Vi kom klockan fem, satt så här till klockan sex, reste oss upp och stod och gjorde ingenting i ca en halvtimme, och sen vet jag inget mer för jag fick nog och gick hem. Jag har lite svårt med folk som snor min tid. Vi har inte så ofantligt långa liv och jag kan tänka mig många aktiviteter jag hellre skulle ägna mig åt en söndagskväll. Jag har inget emot att ställa upp men inte när saker är så oorganiserade och dåligt planerade. Det är väldigt mycket sånt på min skola kan jag tycka.

 Jag slog i mitt huvud väldigt våldsamt i ett skåp idag, så jag har ont och mår lite illa och tycker inte att livet är någon höjdare just nu. En bula har jag fått också... Attans.

 Vissa dagar känner man sig lite... motarbetad. Det är som om man försöker öppna en dörr och det står någon på andra sidan och håller emot och fnissar. eller som om någon har smetat kliser under ens skor så att man liksom inte kommer någonvart. En sån dag har jag idag. Om jag ska skylla på något, som kan vara ganska så skönt att göra, så skyller jag på sömnbrist. Och lite på kapitalismen, djävulens redskap. 
 
 Det är dåligt väder i göteborg. Världen är på väg utför. Det svartnar. Snart är det slut...
HAha. Okey, fullt så pessimistisk behöver jag kanske inte vara. Nu ska jag lägga mig och läsa en bok och komma över min dåliga dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0