Here we go again

Jag tror att jag börjar bli sjuk igen. IGEN. Jag orkar inte ens skriva om eländet. Så jag låter bli.
 Någonting roligt som hände idag var att Leo än en gång förgyllde mitt liv med sitt val av byxor. Denna gång var det ett par tajta, vita jeans. Jag fick lov att ta en bild och snäll som jag är så är det klart att jag lägger upp den här!

image101

 Jag måste bara tillägga att det här är kläder vi ska ha i föreställningen, och inte någonting Leo går runt i privat. (hoppas jag i alla fall...!)

 Annars har det inte hänt så mycket utöver det vanliga idag. Om man bortser från en liten incident som inträffade när jag var på väg hem. Vid grönsakstorget så upptäcker jag till min förfäran att jag inte har min väska med mig. Panik och tumult utbryter och efter att ha hejdat min första impuls att ringa polisen, säpo, interpool och FBI så tar jag nästa språrvagn tillbaka till skolan. Väl där så hittar jag min stackars övergivna väskan mitt på golvet brevid skohyllan. Där står den så snällt och väntar på mig. Jag tror inte att jag riktigt hämtat mig från smällen i huvudet igår...

vojne vojne... Imorn kommer Annica hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0