Kom igen Kenneth!

Igår var det Göteborgs varvet och folk sprang som galningar runt i hela stan. Instinktivt så tror jag att de springer från någonting stort och läskigt och jag måste hålla i mig själv för att inte börja springa med. Jag tänker mig någonting i stil med orcherna från Sagan om ringen eller en eldsprutande drake.
 Angelina tänkte sig något i stil med kinesdvärgar.
 Vi var och åt glass, hejade på Kenneth och förfasades lite över hur folk håller på. Även om vi kan inse att vi inte ska säga något med tanke på att vi ägnar större delen av våra vakna timmar åt att stå och vrida ut benen.

image98

Vilken utsikt...

Sen var i på vernissage och drack vin. Man kan hamna på så roliga ställen när man är otroligt kissnödig.

image99

Nej, mitt hår har inte växt sju decimeter på ett dygn, det är en peruk.

På kvällen så var jag på schlager fest hos Natalie och Ann och höll tummarna för Bulgarien och hade väldigt väldigt kul. Jag gick ner en sväng till en kaninfest ett par vånignar under, och vem hittade jag där om inte kaninen Kalle. Jag säger då det. Sen åkte jag hem och sov och drömde konstiga mardrömmar hela natten.

Vojne vojne, nu ska jag göra matlådor till hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0