Slut.


Jaha, då var det slut för den här gången. Det kändes lite vemodigt att lämna ifrån sig tyllkjolen... Fast helt ärligt så kändes det mest skönt. Det har varit fantastiskt kul, men jag är sååå redo för sommarlov.

 Jag tror jag somnade runt halv fem inatt. Tack vare två väldigt fulla och Väldigt dryga bögar. Inga namn nämnda, men de går i klassen och det var inte Jesper och David. Vi hade sista föreställningen-fest till klockan två och vid den tiden så har spårvagnarna slutat gå hem till mig, och till de flesta andra också. Vilket resulterade i att vi var sju vilsna själar som begav oss mot vasaplatsen och angelinas mysiga golv för att sova. Egentligen så skulle vi vara två mindre... Men men, hus som haver så var vi tre personer som trängdes på en liten liten madrass och Leo snarkade i mitt öra och det gick inte att vända på sig och nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
 Jag vaknade vid nio och tog det mogna beslutet att åka hem en sväng innan vi ska till teatern och flytta tillbaka alla grejer. Så nu sitter jag här i min soffa med datorn i knät och lyssnar på fåglarna och äter fil och funderar på hur ofta man ska vattna sina pelargoner så att de inte dör. De börjar se lite trötta ut nämligen...




image107

 Katrine, Angelina och jag.



image108

Party party. "Vart ska vi gå?" "blir det nån efterfest eller?" "Vi drar till Gretas!" "Men guuuud va tråkiga ni är, ni kan inte gå hem Nu!"  Shit liksom, klockan är två på natten, det är söndag, gå hem och sov.

Nej, om man skulle ta sig en powernap kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0