Tåghelg

Elva timars tåg på en och samma helg är lite väl magstarkt för mig. Tio timar, fine, men Elva.. Nånstans måste man ändå dra gränsen.
 Fast det har ändå varit värt det. Det var en härlig kväll igår. Fast jag är inte säker på om jag inte stjälpte mer än hjälpte med tanke på min usla textinlärningsförmåga den senaste veckan. Jag skyller på sömnbrist. Det var i alla fall underbart att få sjunga lite. det blev covers men det var ganska så skönt. Då visste i alla fall pianisten vad han höll på med. Det räcker med att en person är totalt förviorrad.
 Jag borde kanske tillägga att det jag gjorde igår var att jag gjorde ett litet gästspel i Thomas och Isaks föreställning "Den ultimata lösningen på frågan om meningen med livet samt hur du lättast tar bort vinfläcken från det vita sofföverkastet..." på Nisserska i Falun.

 Här är några bilder som familjens fotograf tillika min ömma moder har tagit.


image92

Ja... vad ska man säga. det var en helkväll...

image93

Pär fick sitta bland de fina fina granarna. Det syns inte, men en var väldigt röd.

Hur som haver, Thoams och Isak är fantastiskt duktiga och det är alltid en ära att få stå på samma scen som dem.
Okey, jag åt precis lite kycklig och jag är inte säker på att den var riktigt klar. fuck. borde jga ta och på något sätt försöka kanske kräkas upp den? men jag kan inte göra sånt med flit... hmm... attans. nu måste jag lösa det här. jag återkommer. om jag inte dör av salmonella!


Kommentarer
Postat av: thomas

är det inte lite lustigt att du klankar på mig hur jag stavar ditt namn när du själv tycker att mitt låter bättre:"Hur som haver, Thoams och Isak är fantastiskt duktiga och det är alltid en ära att få stå på samma scen som dem."

Thoams. du måste presentera oss... han verkar vara en duktig kille..

2007-05-11 @ 00:26:27
URL: http://thomaseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0