Tisdag


 Jag har märkt att det blir många bilder på Angelina på min blogg. Det är för att hon är en sån tramsebyxa som gör mycket skoj...! Här kommer en till bild i alla fall, hon lyckade på något vänster ha sönder en av skolans fina stolar idag och jag kände att jag fick lov att föreviga ögonblicket!

image109

 Jag cyklade till skolan idag, det är faktiskt värt att nämna. I mina fina nyinköpta hjälm. Jag skulle aldrig komma på tanken att cykla hjälmlös i Göteborg, där det gåt tåg mitt på gatorna, och folk är helt tossiga. Jag kom inte rätt riktigt med en gång, men jag lyckades faktiskt komma fram till slut. Dock nästan tjugo minuter senare än beräknat. Men men, hem kom jag på en halvtimme, och nu vet jag till nästa gång!

 Nu är det bara tre dagar kvar till SOMMARLOV!

image111

 Jag lovar, det här är den absolut sista collagebilden jag lägger upp. Jag fick den från Angelina igår och jag tyckte att den var lite fin...! By the way, kolla in Emilias hår i bakgrunden, det stora svarta, tjejen är grym på att tupera.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0