VARBERG!

Ja, igår var det alltså valborg. Förväntningarna är alltid höga inför denna stora superkväll. Eller borde jag kanske säga suparkväll. Maken till antal fulla människor har jag nog aldrig sett. Vojne vojne. Och jag var en av dem... Inte med flit måste dock tilläggas. Jag hade inte tänkt bli full. Men när kompisen har ihop det med bartenden och det är en kines i baren som bjuder på shots så blir det inte alltid som man har tänkt sig. 
 Och vi hade ju öppnat starkt med att dricka kaffe, äta bullar och prata skiljsmässor.
 Det var en intressant kväll. Boråsbrudar vet hur man partar. Och lockiga i håret var vi allihopa allihopa jag meed.
 Men kvällen fick en lite småtrist slut för min del. Jag fick en öl utspilld över mig. Verkligen Över mig. Då åkte jag hem. Men fram tills dess så var det perfekt och jag kände ändå att jag började bli lite trötter i mina fötter.

image90

Jossan et moi.


På morgonen, eller ja, framåt lunch, så hade några i klassen dragit ihop en sjudundrans chanpagnefrukost. Det var naaajs. Men det absolut bästa var Leos shorts. Tack!

image91
He's bringin sexy back...

Suck, undrans om folk börjar vakna än. jag har varit uppe sen åtta, och känner mig lite ensam... Nej, åtgärdning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0