Vilken kväll...

 Gårdagen var underbar från början till slut. Och det blev en låååång dag... Efter premiären som gick skitbra, kan inte komma ihåg när jag hade så roligt sist, så gick vi ut. Det är något speciellt med att gå ut i fula och svettiga kläder. Av någon anledning är det de kvällarna som blir de bästa. Så jag ramlade väl hemåt kring klockan två. Är lite sleten idag, men det kan jag ta! Herregud, man lever bara en gång. Folk omkring mig har försökt få mig att fatta det väldigt länge och jag tror att jag äntligen börjar inse det.
 Ikväll kör vi igen. Det som är lite tråkigt är att ingen jag känner har tid eller råd att komma och titta. Men i trean, då ni, den som inte kommer är no longer part of my life!


image104

Min sexy kontorsoutfit var extremt uppskattad av klasskamraterna....



image105

Angelina upptäcker till sin förvåning att champagneglaset är tomt, och kan inte för sitt liv förstå hur det gick till.


image106

David.

Kommentarer
Postat av: Helena

Elin! Du ar sa het! Och du har sa ratt, man lever bara en gang. Sa njut! Speciellt av att sta pa scen, du vet att du gor det for oss bada just nu va?
Pisk och smisk!

2007-05-28 @ 07:33:57
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0