Hjälp!


 Jag har klöpt en vinterjacka och kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska behålla den eller inte.

image211

      Cia, du kan klicka på bilderna så blir de stora.


Själva huvudtanken med jackan är att den ska vara varm. Och det är den.
800 hundra kronor kostade den. Nedsatt från 1300.

Ska jag behålla den???
Jag tycker om den, men jag tycker inte att det är det snyggaste jag har sett i hela mitt liv. Men det är lite svårt att hitta en skitsnygg jacka som även är varm.


Ja, då var dagens i-landsproblem avklarat. Skönt.

Jag har precis varit på kvibergs marknad och handlat frukt för typ sjuttio spänn. Det är mycket frukt. Sen gick jag hem till Johan och låg och myste lite med honom och Leo. Eller ja, dom myste och jag låg och andades genom munnen och försökte undvika att känna deras dagen efter-andedräkt. Mmmm. Alla kan vi behöva några bakisbögar ibland. De var så bakis att det nästan var så att jag kände mig bakis när jag gick därifrån... Skumt.

TJohej, idag är det lööördag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kändes ovanligt att se dig i en så stor "klädsel", och jackor kan bli lite "hängiga" när de har varit med ett tag och då upplever man de som större än när de var nya - om du förstår vad jag menar...BYT ! är alltså mitt råd. VÄNLIGEN / Ma

2007-11-24 @ 22:29:50
Postat av: Helena

Du maste vara den som utnyttjar oppet kop mest i hela varlden:) Da skulle du inte gilla det har landet, har finns det inte sa mycket sant.

Jag gillar jackan. Fargen ar snygg och jag gillar dom hoga fickorna som man kan ha handerna i, precis sa kackt som du har det:) Men det ar val just det att den ar lite stor.. Bylsig liksom. Jag hade en san jacka ett tag och det blev irriterande i langden.
A andra sidan, du kan ju inte saga att du inte ar fashionabel om man tanker pa alla som gar omkring in sina ENORMA Canada Goose-jackor. Ha, nu fick jag dig kanske att lamna tillbaka den...? :P

Saknar dig vannen. Kom hit och drick te.

Puss

2007-11-25 @ 02:22:24
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0