Pizza

 Jag tror att det kommer bli en bra dag idag. Jag sov mina elva timmar inatt utan större missöden. Har ätit frukost och tittat lite slött på tv. Nu ska jag äta en bit paj och sen gå en promenad till Willys och köpa allt man behöver för att göra  världen godaste pizza! Och Micke spelar inte in med bandet på hela veckan så på kvällarna får jag ha honom helt för mig själv. Nästan... Bullen och Tobbe kräver ju iof en del av hans uppmärksamhet. Det är som om vi hade barn... Haha.
Ska se om jag lyckas få med mig Tobbe till Willys. Han kan vara lite svårstartad när han är nyvaken.

Jag har en svag känsla av att det är någonting jag har glömt. Men jag kan inte för mitt liv komma på vad det skulle vara...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förmodligen jästen i så fall, det har andra gjort före dig...
P & K / Ma

2007-11-22 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0