Sushi för nybörjare

 Jag har haft en förhållandevis händelserik helg. Kört bil ensam från Härryda till Hisingen och tillbaka, utan att dö. Ätit sushi för första och andra gången i mitt liv och insett att det är mycket godare än jag hade trott. Utöver detta så har det bakats ungefär en miljon pepparkakor. Jag lät kreativiteten flöda och gjorde bland annat en fallen ängel med horn, ett dykande troll och en tjock liten häst.




image214

Sushin var hemmagjord av Mickes syster Lotta som är helt fantastiskt duktig på att laga mat.


 Idag är jag hemma i min lägenhet och tar hand om den lite. Jag tror att den känner sig lite försummad...

Tack för åsikterna om jackan. Har inte bestämt hur jag ska göra än. Ska se om jag hittar en bättre i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0