Beroende

Internetberoende.
Jag har inte haft internet på ett dygn. När det var två timmar kvar klättrade jag på väggarna.

Mickeberoende
Micke är utomlands och jag saknar honom så jag går sönder. Han åkte igår...

Matberoende
Eller egentligen inte mat. Äta. När man är trött som fan och inte orkar göra någonting så blir det mycket ätande. Mackor. Kalles färskost med räksmak.

Vännerberoende
Jag tittar på MINST fyra Vänneravsnitt per dag. Oftast fler...

För att svara på din fråga Helena, Nej jag har inte balkong men själva byggnaden har balkong. Den är alldeles till vänster när man kommer upp för trappen. Där ligger den döda fågeln. Den ligger fortfarande kvar. Usch vad tråkigt med din katt föresten.
 Det är så sjukt hur det blir med husdjur. Hur de blir en del av familjen och hur extremt mycket man älskar dem. Och hur tomt det blir när de försvinner...

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja vem har inte blivit internetberoende? :/

2007-09-12 @ 23:01:28
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: anderss0on

Det var värst vad du var beroenda av massa saker :P

2007-09-12 @ 23:01:50
URL: http://anderss0on.blogg.se
Postat av: Helena

Ja, visst ar det sa. Men man far tanka att man gav dom det basta livet dom kunde fa sa lange dom levde.
Ha, ja det ar laskigt hur snabbt man blir beroende av internet. Farligt det dar. Kanske borde ga i terapi.
Puss!

2007-09-13 @ 03:51:19
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0