Blöö


 Imorgon kommer Stina hit. Det är helt sjukt, jag kan inte komma ihåg när jag träffade henne senast. Min lilla Stina...
 Idag och imorgon så ska jag stå på bokmässan och informera om röda korsets ungdomsförbund. Jag har aldrig satt min fot på bokmässan så det ska bli lite kul. Med tanke på att böcker är något av det bästa jag vet i hela världen så känns det nästan konstigt att jag inte har varit där förut.

 Jag har läst på lite om förbundet men helt ärligt så är det väldigt lite som fastnar. Jag har fått århundradets teflonhjärna.
Och jag är fortfarande supertrött. Men det känns inte så förvånande faktiskt.



image178

Kattungar i Kråkbodarna

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag dooor! Sa gudomligt sott!

2007-09-27 @ 14:23:28
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0