Deprimerad


 Tydligen så är jag deprimerad. Jag var inte medveten om det själv, men det är man kanske inte alltid. Det är lite ironiskt, för när jag var yngre och kände mig deprimerad så var det ingen som tyckte att jag var det. Men nu när jag själv tycker att jag rent psykiskt mår väldigt bra så är det inget annat än en illusion. ?.
 Jag fick antidepressiva piller utskrivna av en läkare.
Det känns som ett skämt.

 Men det spelar egentligen inte så stor roll. Jag blev sjukskriven i två månader och det känns så otroligt skönt. De där tabletterna tänker jag inte ens hämta ut.

Nej, nu ska jag hem till Angelina och dricka ekologiskt vin och ha så jävla kul! Vänner är bättre än alla antidepressiva tabletter i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Sa himla ratt Elin, piller loser ingenting. Ta vara pa tiden och njut och ha roligt i stallet! Det hjalper sa himla mycket battre. Vanner ar valdigt bra. Onskar jag kunde vara dar hos dig. Saknar dig!
Puss!

2007-09-15 @ 12:35:19
URL: http://napok.blogg.se
Postat av: thomas

Kom hit så ska jag ta dig på en promenad längs minnenas huvudgata! Det var så länge sedan nu elin.

2007-09-15 @ 16:40:02
URL: http://thomaseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0