Hemma?


 Nu är jag hemma i Göteborg igen. Jag vet egentligen inte ifall det är ett så bra ord för att beskriva vart jag befinner mig för ifall hemma är där ens hjärta är så är mitt hem utspritt över hela Sverige. Men just nu är jag i Göteborghemmet. Fast inte i mitt eget utan i Mickes. Min lägenhet får vänta på mina ankomst ett tag till. Men Carro lånade den igår så den ska nog klara sig någon dag till.
 Igår var en väldigt hektisk dag. Jag bestämde mig för att åka hem ett par dagar tidigare än tänkt ifrån Stockholm och fick lov att klämma in alla jag ville träffa på en dag. Först Linda såklart, anledningen till att jag åkte dit var ju hennes födelsedag. Sen Farao, Thomas och Carro.
 Farao gav mig en riktig Diorsminkning. Sen gick jag på Max med en lite deppig Thomas och Isak. Det är roligt att träffa dem men man kan känna sig lite... tråkig. Det gör man däremot inte med Carro och det var så skönt att få lite sällskap den långa resan tillbaka till Götet.


image177

Isak och Thomas är så spexiga killar. Nästan lite revy...

 Idag har jag gjort absolut  Ingenting. Jag har setat i mina mjukisbyxor i soffan och inte ens orkat slå på tvn. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: thomas

om det får dig att må bättre så känner jag mig alltid som en usel sångare i närheten av dig.

2007-09-26 @ 10:08:14
URL: http://thomaseriksson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0