Schysst dag...



 Idag är det sol och varmt och jag har setat på en gräsmatta och inte brytt mig om någonting. Tankarna fick komma och gå som de ville och det är då man faktiskt kan lyssna vad ens själ säger till en. Annars hörs den så sällan över allt annat som jag tror att jag måste tänka på. Idag är en skön dag. Micke ska inte repa så vi ska gå på bio eller något annat roligt. Vi har inte haft så mycket tid till sånt på senaste tiden. Det gör i och för sig inte så mycket. 
 Man ska inte stressa upp sig över så mycket saker. Det blir som det blir och på nåt vis så blir det oftast bra i slutändan.
 Igår hade jag en trevlig dag med Mickes inneboende Tobbe. Vi kollade på Spiderman 3 och åt soppa.
 En morgon låste han in mig i lägenheten och jag kunde inte komma ut, men jag har förlåtit honom och tycker om honom igen. De har ett sånt där överlås som man måste ha nyckel till och jag har inte någon nyckel. Tobbe är lite tankspridd och fattade inte att jag låg och sov utan låste dörren och gick till jobbet. Jag blev väldigt förvånad när jag inte fick upp dörren måste jag säga. Tur att jag inte hade brottom någonstans.




 image165

Han såg nog ut ungefär så här när han insåg vad han hade gjort...

Imorgon ska jag träffa Carro och Natalie och det ska bli så sjuuukt kul!! Idag ska jag träffa Micke, imorn dem och på lördag ska vi på fest. Värsta grymma helgen! Och det ska bli fint väder!! Nej, nu måste jag ta en dusch och lugna ner mig lite...


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag blir sa glad nar jag laser dina glada inlagg. Njut av att bara ha det mysigt! Det gor jag med "min" pojk just nu:)

2007-09-06 @ 15:10:05
URL: http://napok.blogg.se
Postat av: mamma

Älskar dig och längtar efter dig.

2007-09-07 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0