1 april minsann

Jag har inte blivit lurad på hela dagen! Kanske för att jag inte har pratat med någon på hela dagen. Eller läst någon tidning... Fast jag kollade youtube's skämt. Det var bra... Hehe.


 Datorer har inte ingått i min lista över "saker jag kommer bra överens med" den senaste tiden. Lyckades förstöra Lindas internet bland annat. Och nu har det inte gått att uppdatera bloggen på jättelänge. Fast det är kanske blogg.se som är skyldiga, jag vet inte. Det har i alla fall inte gått. Försökte senast för några timmar sedan och då försvann hela mitt långa inlägg. Så det här blir nog ganska så kort... 

 Är hemkommen från alla mina äventyr nu i alla fall. Det känns väldigt bra att vara tillbaka. Och det känns väldigt bra att det är vår i luften. 
 
Sitter på röda korset nu så jag återkommer med lite bilder senare. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0