En bild tusen ord osv...

Jag är tom på ord men här kommer lite bilder från min resa. Först var det ju Dalarna och konstrunda. Vi hittade en kraschad påskkärring...


image254



image255

Jag blev så inspirerad att jag gick hem och grävde fram kladdkritorna från mellanstadiet. Väldigt roligt att måla med faktiskt.

En härlig dag på sjön i Vika:


     

Insåg precis att jag inte tog några bilder i Stockholm förutom när jag åkte hem. Den här är tagen från tågfönstret.

image260


Nu är jag hemma och det är tydligen vår. Så nu åker finskorna på!

image261


Lyssnar på "mammas nya kille" på P3. Rekomenderas.

Kommentarer
Postat av: Helena

Elin, jag saknar dig! Men nu ar det inte langt kvar.

Underbara bilder, ser sa harligt ut. Och skorna ar nat utav det snyggaste jag satt!

Stor kram!

2008-04-04 @ 05:27:17
URL: http://napok.blogg.se
Postat av: Helena igen

Och jag glomde ju saga; den lilla duniga fageln ar ju sa gudomligt sot! Hedersplats pa vaggen hoppas jag.

2008-04-04 @ 05:30:05
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0